Sådan foregår massagen

Massage Greve Ishøj Karlslunde Solrød Hundige

Når du booker din tid, så beskriv kort dit behov for massage, så jeg kan forberede mig, inden du kommer.

Jeg bruger  lugtfri økologisk kokosolie.

Inden massagen taler vi om, hvad dit behov er. Husk at fortælle, hvis der er særlige hensyn, jeg skal tage, fx nye skader knoglebrud, seneligamant eller muskelskader / betændelsestilstand, slidgigt, mv.

Mens du klæder dig af, går jeg ud af rummet (bh og underbukser beholdes på), og du lægger dig på briksen. Du tager et tæppe over dig, og det beholder du på under hele massagen. Varmen i rummet og briksen vil hjælpe dig til at slappe af.

Massagen skal være behagelig og ramme de steder, hvor du trænger til at få bearbejdet musklerne. Massagen vil blive mest optimal for dig, hvis du guider mig både med hensyn til tryk og de ømme punkter.

For at du kan slappe under massage og ikke komme til at spænde op er det vigtigt at jeg ikke masser dig for hårdt. Derfor har jeg en lille regel om at massagetrykket må ikke være hårde end 7 på en skala fra 0-10, hvor 10 er der hvor det gør meget ondt.

Din vejrtrækning kan give en god indikation om trykket er passende. Er massagen for hård, har man tendens til at have et overfladisk og hurtigt åndedræt.

Trykket på de spændte og ømme steder skal opleves som et kærkomment modtryk til den smerte, du oplever inde fra musklen. Som når du klør på et irriterende myggestik.

Men har du ondt mere end to dage efter en massage har den desværre været for hård. Det er derfor både dit og mit ansvar at sørge for det massage tryk som passer dig.